you know when shit is getting heavy like it's weights a ton, I will run you down like a marathon

ingen regelbunden blogg det här inte! här bloggas det när det orkas..

sist skrev jag att hafner skulle komma hit. det gjorde hon, men det var precis. när hon stod här utanför så gick bilen sönder och en taxichaffis fick hjälpa oss att parkera den. hon kom vid 5-tiden ungefär och då gjorde vi oss iordning för kvällen nästan direkt. vid 7 började folk komma hit för vår minisittning. jag och jacob gjorde till och med egna sånghäften. fint ska det vara! hade en sjukt rolig kväll som slutade 7 på morgonen för mig och haffe.. inte riktigt meningen men efter vissa missförstånd så kan man få åka taxi för 540 kronor! ska dock få tillbaka de pengarna på ett eller annat vis!!

på lördagen gjorde vi inte många knop. på kvällen kom sofie, sandra och camilla hit och kollade på film. crazy, stupid, love med älskade ryan ♥ är helt kär i den killen. fast jag är kär i många tydligen..

på söndagen kom linas pappa hit från för att fixa bilen, det gjorde han och åkte hem igen efter en halvtimma (tar 2.5h för han att åka hit).. värd? ja han var så nöjd så för att han klarade att fixa bilen! vi erbjöd honom att stanna men tji fick vi. jag presenterade även mezo för haffe. känns ju som att alla som varit i helsingborg måste ha ätit där så det var lite min plikt. hon åke hem sen och på kvällen var det traditionerligt(?) söndagsmys hos becca och zarah.

igår var jag ledig och sjuk på samma gång. låg i sängen fram tills halv fem då det var a-cert utbildning för oss som ska jobba på villan. satt i 5 timmar och lärde mig saker om alkohol. räknade ut att min promille i fredags klockan 02.30 var 2,9 men det kan ju inte stämma? enligt syster kent gjorde det det... syster kent var han som föreläste och jag satt och undrade varför han kallades så hela tiden.. "Syster Kent, även känd som alkoholforskaren Kent Johnson" gotta love google

idag har jag varit i skolan och jag blir så frustrerad när vissa tror att de kan så mycket bättre än andra fast det uppenbarligen inte stämmer!!!!!!!!!!!!! nu är jag arg... har dessutom fått dissen på fb. FML

här kommer massa bilder, främst till min vän lina lindgren då för mycket text blir rörigt i hennes hjärna!

kocken!

hemmafrun!





alla som vill ha lite av sofies hår, be mig om hennes nummer. hon ger bort nästan gratis!


ifrån den röda pricken åkte vi taxi! vi var för i helvete nästan vid kullaberg!!!! ni vet, dit man åkte i 9an för att vandra lite och kolla på nimis och så?

gosebebis (kollar inte i kors, försöker kolla kärleksfullt på henne men ser bara galen ut)

just det.. fastnade med min navelpiercing i en dörr på något konstigt vänster. bad jacob hämta LITE papper och han kommer med detta? smart kille

nu har ni fått nog med bloggande för några dagar! hörs när vi hörs

Kommentarer
Postat av: Ej92

Varför va du däääär?

2011-10-25 @ 22:37:07
Postat av: Anonym

fina bilder :)

2011-10-27 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0