boy you got my heartbeat runnin' away

ibland vill man sova men ibland så måste man blogga först för att inte folk ska bli arga

sen jag sist skrev har det hänt en del, inget i skolan värt att nämnas tror jag inte.. måste tänka!

så, nu har jag tänkt. inget kul. men utanför har hänt en del. i onsdags tränade jag för första gången på vet inte hur länge? indoor walking körde vi och efter det åkte jag till lund och hälsade på narre för första gången sen vi blev singlar, det var skoj! saknat honom en hel del.

i torsdags var det utgång och jag, sofie och camilla förfestade ensamma hos camilla. det var kul. roligast var när sofie skulle zooma på camillas kamera och försökte göra som man gör på en iphone hahah
hon är så smart när hon är full, ni anar inte.. har några citat jag hade kunnat skriva här men dom är privata så ni får tyvärr inte ta del av roligheterna!

vid 23 drog vi ner till villan och vid 24 drog sofie och camilla där ifrån i ett tjutande fordon.. skrattar åt det nu men då storlipade jag hela kvällen, eller iallafall en stund men en tog upp mig längst upp i villan och satte mig där med en dator så jag fick kolla på how i met your mother och two and a half men för att jag skulle lugna ner mig. det fungerade. sjukt snälla människor man har omkring sig ibland.. värt att tänka på!!

igår var bakisdag och vi hängde på lasarettet ett bra jävla tag för att patienten var så jobbig (ellooooooor?) fast vi hade ganska roligt där ändå.. på kvällen kollade jag och camilla idol och alla sög förutom älskade amanda p och den andra amanda.

idag gick jag upp tidigt och drog och tränade igen
har redan träningsvärk
sjukt vältränad tjej?
ska bli fittare än fittast
älskar att böja ordet fit

nu kallar sängen på moiiiii.. brunch på villan imorgon och då ska jag äta ägg och bacon för det orkar jag aldrig göra själv längre. natti

jag tycker om er ganska så mycket

Kommentarer
Postat av: patienten

bra jobbat josse - tycker om dig ganska så mycket också!

2011-10-15 @ 23:42:24
Postat av: Störig anhörig

Älskar kommentaren ovan. Haha!

2011-10-16 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0