om jag var en frukt, skulle jag faktiskt vara en clementin! för alla gillar dem, eller hur?

tenta imorgon
om jag tror att jag klarar den?
ingen aning
om jag är nervös?
nej, den går att göra om

detta är vad jag har intalat mig de senaste dagarna. har även fått bekräftelse ifrån vissa människor att de tycker om mig även om jag kuggar vilket är skön...t!

efter 12 imorgon börjar livet igen. då hoppar jag och camilla på en buss som ska ta oss till norge där jag ska träffa mina älsklingstjejer!! ska bli så himla härligt att träffa dem igen så ni anar inte.
på lördag är det fest och jag har inhandlat mintu som jag ska supa ner alla med. kommer bli gal1 och tok1gt!

nu måste jag packa, sen ska jag snabbrepetera och sedan sova och förhoppningsvis vakna upp som en jävligt smart version av mig själv. håll era tummar och önska mig lycka till!

såhär har jag känt mig hela veckan, ska bli skönt att slippa det imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0