minns det som igår första gången du log, som om jag snubblade pladask på marken och bara dog

håller på att öva in super bass.. har sagt till amanda att jag ska kunna den när kvällen är över men jag tror det kommer ta lite längre tid än så! det tog ju en vecka för sophia grace och jag kan väl inte vara sämre än henne? innan nästa fest ska jag kunna den. partytrick?? oh yeah!

wellwell
började söndagen med brunch på villan. skulle vart fler men folk var bakis så det var jag, jacob och camilla. lite mysigt och gött att slippa göra frukost själv. fast baconen kunde varit lite mer stekta.. dom var typ slemmiga... möms!!

efter det har jag sovit och kollat two and a half men (kom inte ihåg så mycket ifrån när jag såg det i torsdags) och så har vi kollat på family guy. om en stund ska vi hälsa på våra nya "grannar" rebecca och co. FETT att dom endast bor några minuter ifrån oss nu :DDDD glad tjej i mysig polo:

image description

MAMMA!! jag var hemma igår, på en lördag. är du inte stolt?

pussilago

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jo JOSSE, jag är jättestolt. Är det den polon du köpte när jag var hos dig, eller har du köpt en NY.

Puss

2011-10-16 @ 19:43:28
Postat av: josse

svar mamma: det är den! har inte shoppat något sen du åkte!

2011-10-16 @ 23:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0