du skremte meg først, men jeg var tørst

norge var grymt!! något jag behövde efter att det kändes som om jag failade tentan heheh

aja vad säga då..
amanda hämtade mig på bussterminalen vid 20, vi åkte hem till henne där lisa var. sen kom amandas jobbarkompis frida (skön b-rud) och sen kom anna och ida. amanda och frida ville åka till sina jobbarkompisar och jag kände väl att jag inte riktigt orkade hänga med, men sen så fick något mig på andra tankar... hmmmmmmm. jag, amanda och frida drog dit iallafall och kollade en sjukt konstig film och tillslut vad klockan 4 så vi kände att vi lika gärna kunde sova där
lätt värt!

drog hem vid 9 morgonen efter och då gick jag och mandy och sov. jag sov till 12 typ och amanda sov till 16.. social tjej(LOVE YOU)!
under tiden hann vi andra med att kolla på några avsnitt oth.
etterpå gjorde vi oss iordning och shottade lite mintu och tog lite kort osv. sen drog vi till camillas vän och sen till svenska föreningen och sen till någon annan och sen till svenska igen och sen ut och träffa sean och sen till trumpeten och sen mcdonalds (de har glutenfria bröd i norge nu, grymt!) och sen hem! jag tycker summan av kardemumman av kvällen var att den var rolig även fast jag önskat att vi alla var 20. men så länge jag fick umgås med mina lovergirls så var det lunch!

igår kollade vi på oth HELA dagen och bara hade det koseligt! drog till camilla och hennes vän vid 22 eller något och sov där. gick nämligen upp 4(!!) imorse för flyget gick 6. var i 3 länder på 2 timmar, internationell tjej!

nu är jag hungrig så ska se vad min kyl har att erbjuda i matväg.. gissar på ingenting men imorgon kanske min mamma kommer och ändrar på det :DDDDDDDDDDDD
det vore bäst

även ni är bäst

"det som inte härdar dödar"
citat av ida oscarsson, brunetten

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nja, kylen vet jag inte om den fylls så mycket, men FRYSEN...7 port köttgryta, 5 port korvsstroganof, 8 port mamma pias kötbullar med gräddig sås, ett kilo grillad kycklingfile, 15 nygräddade tekakor...pappa håller på att göra köttfärssås så det blir väl ett antal portioner där med...curlingföräldrar...nej det tror jag väl inte att vi är :-))

2011-10-10 @ 17:57:53
Postat av: Idaklo

<3 <3 haha, världens bästa citat!

2011-10-10 @ 22:26:48
Postat av: Anonym

eller ordspråk menar jag

2011-10-10 @ 22:27:13
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG! Längtar tills vi ses igen :)

2011-10-13 @ 10:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0