didn't make sense not to live for fun, your brain gets smart but your head gets dumb

alltid lika jobbigt att börja ett blogginlägg... stora problem här i världen!

igår hann jag inte blogga
haha jo det gjorde jag ju? var ledig hela dagen. fast jag var upptagen med att vakna, kolla gossip girl och greys anatomy, plugga liiite, sola och sist men inte minst var jag på spelkväll. självfallet vann jag och min käre lagmedlem carl backler!

idag hade jag skola från 9-3. det var inte alls givande kunde likagärna varit hemma. fast när jag kom hem sov jag.. kanske inte heller så givande?

MEN IMORGON MINA VÄNNER HÄNDER DET NÅGOT!!! då kommer min älskade hafner hit :DDDDD och på kvällen har vi finmiddag här med massa vänner och sedan drar vi till cardinal och festar hela natten. kommer nog bli fettttttttnajs

här är jag och min haffe. jag älskar dessa bilder på oss, visst gör ni det med? jag vet att anna folkesson gillar första iallafall!

just det.. jennifer bokade tatueringstid till mig och henne innan idag, så om några veckor är jag märkt för livet! det kommer också bli fettttttnajs

and now: 90210 följt av städning eller sängen

Kommentarer
Postat av: anna folkesson

hahahahahahahaahhaahhaha, jennifer gick in på din blogg och började skratta. så visade hon mig detta inlägget och då sa jag "jag älskar den första bilden" och så visade hon vad du hade skrivit. haha, du har så rätt!!!

2011-10-21 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0