voffelivoffvoff

vill ni veta vad jag tänkt på majoriteten av denna dag?

min hund.
ja.
min hund!!
saknar honom så jag tror jag dör snart! drömde även inatt att jag räddade honom från att drunkna. min älskade söta voff vad jag ska pussa dig på fredag!!

här kommer alla bilder som jag någonsin lagt upp på sudden på min blogg. OCH JAG VARNAR ER NU! ni som kommenterar något om att sudden är dum på min blogg ska jag slå!! HÅRT!!

morgonmysvoff

kvällsmysvoff

allmäntmysvoff

gladvoff

nöjdvoff

modellvoff

kanjagfåengodisvoff

chillaisoffanvoff

busvoff

jahaja men plugg på det? skärpning jossera!

Kommentarer
Postat av: EJ

sötvoff

2011-11-01 @ 23:09:28
Postat av: orolig

är det sant att din hund har dödat en människa?

2011-11-07 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0