soy el chico de las poesias

sitter på golvet i köket och väntar på att mitt ris ska koka klart. tänk vad jobbigt man hade det förr när man var tvungen att gå tillbaka in i sitt rum för att underhålla sig medans man väntade på något. tacka vet jag internet i mobilen! badar till och med med min ajfon. lila spännande varje gång: "ska jag tappa den idag tro"

efter att jag ätit mitt ris och mammas köttgryta så ska jag skriva en analys och en sammanfattande diskussion. efter det ska jag fira mig själv med att äta en dumle och sova. fint liv va? jag har inte ens satt i mina linser idag bara för att jag inte ska kunna distraheras av tvn!

här får ni två bilder från idag. på den ena sitter jag och är trött på paper och den ena visar min sits just nu. vet aldrig vilken ordning bilderna kommer i när man bloggar från mobilen så det är ju spännande!


Kommentarer
Postat av: Sebbe

du kommer en vacker dag tappa den, och jag kommer skratta :)))

2011-11-22 @ 21:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0