random

VARNING för bildbomb.
tänkte lägga upp alla bilder jag hittade på josse på min damla dator här men blir lite mkt så får begränsa det lite
detta var den första bilden jag hittade, en gamal mobilbild från 2009. I skolan. På en rast.
en fin bild från påsk
cool bild från påsk (2009)
glad
aningen dragen skulle jag tro, hemma hos sin näst mest trogne läsare.
här är hennes näst mest trogne läsare, RK90 han läser ca 70 bloggar. han gillare!
här är hon go som vanligt på påsk2010
jävligt go
i told you so
här är hon fin på vega
också vega, en annan gång.
på middag hos gabriella
på môsa
på trädgården
dagen efter midsommar i halmstad 2010 :)
ja o joss på påsk 2010
ja o joss på midsommar 2009
påväg till Ios efter en crazy bilfärd till landvetter.... i say no more
på ios
på en båt
restaurang
en katt på maskerad
josse o lina hehe
här är josse på hotellet, full, försöker ge bort drinken, misslyckas, för full
detta var nog allt för denna gång, här är en bild på mig som jag tror att josse har tagit haha
jävligt cool.
hejdå
M.V.H Elin

Kommentarer
Postat av: Snart onsdag

Världens sötaste!!

2011-11-07 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0