om det slår gnistror är det knappast dig jag tänder på

papret är klart!!!!! är inte nöjd med det men klart är det fan! så.jävla.skönt. ska till skolan nu och ge det till 8 stackars klasskamrater som ska analysera det haha.

min syster ringde mig imorse (väckte mig nästan) för att se så jag levde. hon hade drömt att vi var i ett krig och hade legat och gråtit hela morgonen. jag drömde också en hemsk dröm inatt. drömde att jag kollade var det var för datum och då var det 9e augusti. jag fyller år 8e augusti och ALLA verkligen ALLA (till och med jag) hade glömt av min födelsedag.

mar to the dröm!!!

nu ska jag kila iväg. efter skolan ska jag inte göra något skolarbete för jag ska träna och chilla som få plus att jag inte har något att göra i skolan just nu. HAH! på bara några timmar går livet från att suga till att nästan äga. att ett litet dumt paper kan göra så mycket ont.

bilder från min 18årsdag (ej glömd!)

fan vad många paranteser det blev här då.. wellwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0