men han har aldrig fått dig att komma

så osmart som jag känt mig den senaste veckan har jag aldrig gjort i hela mitt liv. först och främst det här jävla papret som ska vara klart på torsdag och sen pubquizen i lördags. handlade om mat så det borde ju varit mitt ämne. måste varit vinet som gjort oss jävligt dumma för alla 5 var eniga att det tar 1800 sekunder för maten att nå magsäcken?!?!?!! vad tänkte vi med där?
jaja
kvällen var kul iallafall så länge den varade. tydligen smart av mig att dra vid 11 och DESSUTOM glömma cykeln vid villan. jag säger inget..

var på breaking dawn igår. blev som vanligt kär i edward och fattar som vanligt inte hur jag ska stå ut i ett år till tills nästa film. men det som väntar på något gott

väntar ALLTID förlänge

vill träna idag också men frågan är om min hals pallar trycket. kanske på tiden att bli smart tänker ni då. men jag tänker att jag ska bli fit och det blir jag inte sålänge jag sitter här och sitter. smart blir jag inte heller av att blogga istället för att hitta info om pastoralmakt, paternalism och underlåtenhetsmakt. men jag har iallafall kommit en bit idag! det skall vi icke förglömma!

mina smarta classmates<3

över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0