lets do it again, how we did it on a one night stand

haha alltså allvarligt... hur kan man vakna upp med en svullen läpp? vill inte vara kissie :(

sexigt va? detta skriver jag för att slippa skriva på mitt paper. men har kommit på att vi "bara" måste skriva 5 sidor så nu har jag helt plötsligt inte lika bråttom. fast det har jag..... löser sajj!

 

ikväll ska jag se idol med camilla. ska göra världens godaste fruktsallad också! imorgon är det lördag och om jag ser ut som ovan så kommer mina planer att gå i kras.. käre gode gud få bort det under natten? det roliga är att det ser mindre ut på bilden än vad det är.

 

NEHE skriva lite empiri på det kanske? hade


Kommentarer
Postat av: Anonym

wanna kiss those awesome lips!!!

2011-11-22 @ 00:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0