it's not the same when I now look and speak to him

vet ni vad jag såg nu när jag loggde in här? att jag har skrivit 401 inlägg. det betyder alltså att det 400ade inlägget är skrivet av camilla......................... KÄNN DIG SPECIELL

jaja vad säga. är i helsingborg igen och min säng är underbar! inte lika underbart med skolan dock.. har ingen skola tills på måndag men ska under den tiden skriva ett paper på 7 sidor och jag KAN INTE!!
blir.
så.
frustrerad.

fast har klarat allt annat i mitt liv så ska väl förmodligen klara det här också.. peppar peppar.

förövrigt så var jag och camilla på gymmet i nästan två timmar innan. aktiva var vi under dessa två timmar också så jag känner mig riktigt nö. så nöjd att jag kan sova nu.

här har ni min tatuering jag gjorde i lördags. det gjorde skitont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0