Great minds think alike!

Idag fick jag (Camilla) äran att skriva i Josses blogg. Borde jag känna mig speciell? Kanske inte då nästan hälften av hennes blogginlägg är skrivna av vänner. Men det är okej, lite speciell känner jag mig!!!!!!

Jag har i alla fall fått äran att lära känna denna fina människa, en nollningsvecka med dig (och sofie) kunde inte ha blivit en bättre start på våra kommande pluggår. Galenskaper på galenskaper, onyktra i skolan och plugg på det. Att vi klarar den största tentan utan att behöva hårdplugga visar hur smarta vi är, ”allting kommer bli bra tillslut” - vårt livsmotto.
Trots att jag är två år äldre är det inget som märks, är det jag som är omogen eller Josse som är mogen? Nja, måste vara det förstnämnda, ni som känner Josse vet ju hur hon är - Inte mogen.
Vi ska i alla fall plugga tillsammans i 3,5 år. Detta kommer att gå hur bra som helst och vi kommer vara med om mycket. Gråta, skratta och bli arga tillsammans, kommer bli svårt att se Sofie arg dock☺ ”Jag är sååå arg just nu!!!”
Får heller inte glömma skinny, sexy, bitches till sommaren:) Träning på måndag!!!
Detta blev ju rätt djupt ändå men du är en fin skapelse och jag gillar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Hulken the man

Ni vill inte se mig arg!! Jag gillar er skarpt<3

2011-11-10 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0