but I'mma be under the mistletoe

kissie-läppen är (tack och lov) borta! den har däremot ersätts av ont i halsen, men det kan jag leva med. utseende är ju faktiskt allt.. ELLER?

en annan händelse i mitt liv; har börjat spela megajump igen vilket inte gynnar mitt paper. men det kan vi skriva på imorgon eller nästa dag eller nästa dag men inte nästa för då ska det in! om det är klart då så ska jag fan ge mig själv en high five och ett par skor. AMEN to that!

nu ska jag hitta fler viktiga anledningar till att inte kunna skriva. städa lite kanske? eller kanske sova? måste ju trots allt vara pigg inför pubquizet ikväll. har ju ett underbart lag bestående av mig, camilla, sofie, sandra och julia! kan ju inte bli annat än vinst.

helloo im upside down! finner inte min korsett någonstans.. tänkte ju ha den till kvällen. får rota lite längst in i min almost-walk-in-closet..

rörigt inlägg.
får va så.
mitt liv är lite rörigt!
hejdå

Kommentarer
Postat av: beundrare

jag gillar dig med kissieläpp!!!!

2011-11-19 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0