Whose broad stripes and bright stars

kände att det var jävligt onödigt att åka in till stan för att utvärdera samhällsprogrammet, så jag stannade hemma! har gjort lite english faktiskt. håller på att jämföra du gamla du fria med the star-spangled banner. skillnad? star-spangled är bra och fin, svergies nationallåt handlar inte ens om sverige.. vad är det för trams?!

en till grej som är tramsigt är att högskoleprovet alltid är första lördagen i april och att gällstadmilen alltid är första lördagen i april. gud vill att jag ska ha tråkigt!

anmälningen inför alla höstens utbildningar har nu öppnat och jag är minst sagt förvirrad. ska jag plugga ekonomi eller socionomprogrammet? ska jag gå i lund eller malmö? ska jag bli rik eller fattig? skiter it
skoja

ska ta en dusch för får inte lukta usch ikväll för det är inte bra (sista ordet ska rimma med det första när man rapar, rappar??? iallfall enligt nicky sthlm)


and I was like no nicky, wrong.. again...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du flyttar ifrån mig får du lova att uppdatera varje dag för gud vad jag älskar dig! Och kommer sakna dig..

2011-03-16 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0