ingen kan fly när idealen bara ekar

jag vill så himla gärna till peace and love så att jag kan få se kapten röd!! om jag får jobba imorgon så ska jag fan i mig dit. punkt och slut.

på tal om punkt och slut som leder till gurkan som leder till bb så kan vi nu konstatera att jag inte tycker om martin lika mycket längre. minela ser fan ut som stryk och beter sig som en 14åring.

om vi ska tala om mitt liv så händer det inte mycket på den fronten. slutade egentligen 12 idag men satt och gjorde projektarbete till 4. eller gjorde kanske inte är rätt ord, blev väl kanske sammanlagt 1 halvtimme projektarbete och resterande satt jag och pratade.. ambitiöst josefin!

lurade andrea att jag tatuerat in Nariman på min svank i måndags, det var kul. trodde att jag lurat mamma också men hon skojade tillbaka, det var tråkigt.

JUST DET! fick skolmat som smakade prutt i måndags också. var rätt gott :d (smiley som slickar sig runt munnen)


nu hoppas jag att min kära vän elin är nöjd med mitt bloggande för denna gången! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0