cause I may be bad but I'm perfectly good at it

mycket som hänt sen senast jag skrev.. som vanligt då med andra ord! har varit i skottland med klassen och det var skoj! kan nu checka av från min lista dricka whiskey i skottland (om det räknas som att dricka när man smuttar 2 gånger).. mer saker som hände var att vi fick se på en mordrättegång, vi hade nog de konstigaste samtalsämnena på vårt rum, jag och fanny åt kfc (<3), emil blev sur för att han ser ut som justin bieber i ofixat hår... orkar inte tänka mer.



igår sov jag hos andrea. hon hade aldrig sett dirty dancing så jag kände att jag hade i uppdrag att visa den för henne.
"är det hääärifrån nobody puts baby in the corner kommer ifrån?!?!?!?" neeeej förlåt andrea ska inte retas mer, inte lätt att veta om man inte sett filmen ju
"handlingen känns lite konstig, det känns inte som något som skulle kunna hända idag"

nu blir det of mice and men följt av bb och sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0