Vad är kärlek?

Alla stunder med mina fina tjejer, att dom är så himla bra.
Mormor som jämt har gjort rulltårta till mig när jag kommer på besök.
Mamma som efter skolan frågar vad jag vill ha för mat.
Pappa som jämt tar nissebilen så jag får ta den nya, för den är säkrare.
Narre, när han får mig skratta, när han får mig rysa, när han kittlar mig, när han ringer, Narre.
När man kommer hem från skolan och möts av en viftande svans.
Julafton med släkten, min släkt.
Att det bara är 116 dagar kvar till studenten.
Första dagen man kan gå ut i linne efter sveriges oändliga vinter.
Skor.

Kärlek är så mycket, omöjligt att skriva allt här. Men det första jag tänker på när jag hör ordet är denna kille och allt vad han betyder för mig;

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snællt att alla får vara med utom jag hørru!

:(

2011-02-03 @ 11:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0