you do something to me

hej blöggen! görs? jag pluggar inte, fast lite.. 3.5 frågor kvar till mvg! det klarar la jag, om inte who cares? jag, mamma, narre.

har 2.5 frågor kvar nu, har tagit mig två timmar att skriva hit. seg.. måste göra klart frågorna nu och sen gå och sova, ska sova själv inatt för första gången på 3 och en halv vecka... bortskämd tjej! värt att nämnas! fast imorgon är vi två igen hhihiih

ska gosa ihjäl mig med voff inatt istället, fast han vägrar jämt att sova med mig :(((((((

allvarligt talat jossera? ska sluta blogga bara för att slippa plugga, det är INTE okej!

igår bowlade jag förresten, förlorade, mot dessa + narre, fast jag var bättre än narre for real

men inte var jag en dålig förlorare igår inte! progress

hejdå och godnatt

Kommentarer
Postat av: anna

haha gull

2011-01-17 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0