so tell me what you want what you really really want

hej amanda lindskog! bloggar för din skull!

SKOJA
bloggar för att slippa plugga, självfallet. fast ska snart sätta igång med det så jag får mvg, är ju en mvg-tjej. psykologi och latenta och manifesta drömmar är ju askul! så var det inte det ;PppPpPPp

nej men ärligt talat, jag är på gränsen till att ta ett vg i psykologi bara för att jag är så lat.. men ska ta ett sista försök idag för annars blir mamma och narre och alla så ledsna, dom vill ju att jag ska till lund.

men den stora frågan är om jag vill det?
ja


dagens outfit: sne toffs från 2 dagar tillbaka, glasögon som är min systers, sur min för att mamma ska tycka synd om mig, tröja från gina, bröst mina egna (äger kissie)

Kommentarer
Postat av: Amanda

WOHO! Plugga förfan, vi ska till Lund

2011-01-09 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0