Presentera mig själv

Mitt namn är Josefin Johansson och jag är 19 år, vilket de flesta som läser denna blogg säkert redan vet. Jag bor i Vegby med min mamma, min pappa och min aggresiva men älskade hund. Min syster bor i Oslo men är påväg att flytta hem.

Hur är jag?
En helt vanlig tjej.. Jag är oftast snäll, jag är jäävligt envis (vilket jag jobbar på att inte vara nu för tiden), jag vill alltid ha rätt (hör ihop med envis), jag ger inte upp när det är något jag verkligen vill, men om det däremot är något jag inte vill ger jag upp på 1sek, jag kan ibland ha världens bästa självförtroende och ibland sviker det mig helt, vilket gör att jag i vissa situationer kan bli väldigt osäker. Värre var det för några år sedan då jag var en liten fegis som var rädd för det mesta. Detta har Narre hjälpt mig så himla mycket med.

På tal om Narre så kan vi ju komma in på att jag är en förhållande-typ. Innan jag träffade honom tänkte jag ofta på hur det var att vara riktigt kär, hur det vara att dela allt med någon, jag var kär i kärleken men även rädd för vad som skulle komma med den. Jag lyckades med att hitta den bästa ganska fort, vilket också skrämmer mig ibland så jag tänker på framtiden. Att jag vet att jag vill vara med honom redan nu, läskigt va?

I framtiden vill jag resa, plugga till något jag verkligen vill bli, få ett bra jobb, tjäna pengar, som de flesta andra vill säga. Jag vill flytta härifrån och kan se mig själv bo på ett ställe där det jämt är varmt. Jag vill ha två barn, en kille och en tjej, killen ska vara äldre än tjejen. Jag är jäävligt rädd för att föda barn, ibland så jag undrar om det verkligen är värt det. Tankar som ändras med tiden förmodligen.

Om detta är att presentera sig själv vet jag inte.. Men det får vara.

Kommentarer
Postat av: Idaklo

du glömde skriva att du är världens goaste brutta!

2011-01-26 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0