should've known you was trouble from the first kiss

återupptog mitt dexter-tittande nu och det påminde mig om varför jag tog en paus, det går INTE att sluta titta!! tur för mig att jag har tid till det nu då. need to know if debrah's going to make it!

har en lektion i skolan imorgon sen är det lov. ett lov av lund, narre, , alla hjärtans dag, petter, novalund, njuta osv.. låter bra va? kanske tar en paus av denna blogglista, kanske inte.

ska bli blondare på lovet med, på lördag rättare sagt. ska bli skön-t.
blond=självsäker, låter bilden tala för sig själv:

nooo i'm just kidding, elin brukar vara lika snygg som oss andra! tror inte hon är medveten om kameran här bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul :(

2011-02-11 @ 12:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0