Mitt syskon.

Jennifer Johansson, tjejen med det hetsiga tempramentet. Jag har aldrig sett en människa som kan bli så arg så fort som hon kan.

Jennifer är bra på att:
- slösa pengar
- laga mat
- köra bil
- festa
- sälja saker på sitt jobb
- ta kort
- sova
- prata

- sminka

När vi var små

- och skulle städa vårt rum tvingade hon mig att städa hennes halva för den var skitigare.
- och badade så satt hon på den "djupa" sidan med duschmunstycket fasthållet i handen, jag fick sitta i andra änden och frysa ihjäl tills badkaret var fyllt.
- tvingade hon mig att hoppa i hennes pyjamasbyxor samtidigt som hon var i, det ledde till att Jennifer kissade på sig och jag hann precis hoppa ur.
- fick hon alltid ha de bästa leksakerna när vi lekte, OCH bäst hus.
- sa hon "klia mig på ryggen i fem minuter så gör jag det på dig sen".. det gjorde hon aldrig..
- blev jag så arg på henne en gång så jag kastade mjölk rakt i ansiktet på henne.


hon kastade saft på mig en gång också.. när hon var 20..

Nu kan man tro att Jennifer är världens taskigaste syster, eller bara ett vanligt storasyskon, men ibland kan hon faktiskt vara världens snällaste också. En gång när en kille gjort slut med mig köpte hon en nalle till mig, för två år sedan fick jag en Ipod i julklapp, förra året fick jag en dator.

Hon är sämst på att visa känslor och hatar att kramas. Men ibland lyckas jag mjuka upp henne och kan då få fram några kärleksförklaringar till mig. Om hon drömmer att man har dött så måste hon ringa direkt och kolla så att man lever.

Jag älskar min syster för att hon är som hon är, när hon gick i sjuan hade hon glasögon som hade lilafärgat glas, rött hår och skatestil, hon har aldrig brytt sig om vad någon annan tycker och därför ser jag upp till henne.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2011-02-05 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0