Mitt favoritminne

Jag har många fina minnen så jag tänkte dela med mig av några stycken.

Det första minnet är från min 18års fest. Det har mörknat lite och jag sitter i Narres knä på en stol, Povel spelar gitarr och folk sitter och pratar. Helt plöstligt ställer sig Povel upp och säger att han vill spela en låt för "hans favoritpar". Han börjar spela och sjunga Save Tonight som är "vår låt". Detta var i Augusti och precis när Narre skulle flytta till Lund. Att jag minns detta så mycker är för att i det ögonblicket, när Povel sjöng så fint för mig och Narre, det var då jag förstod att vi skulle klara av allt som har med distansförhållande att göra.

Ett annat minne är från när jag gick frisör, vi var i badhuset och jag tappade min nya parfymflaska i golvet så hela gick sönder och jag hade inga pengar till att köpa en ny. När en vecka hade gått och jag kom hem från skolan så fick jag ett paket av Mamma och Jennifer, då hade de köpt en likadan parfym till mig.

När jag tänker efter så kommer jag bara att tänka på massa minnen som Narre gjort men det kan bli för puttinuttigt och gulligt för er att läsa, så det får räcka med dessa två!


Kommentarer
Postat av: Ida

coolt coolt coolt :D

2011-02-17 @ 11:33:01
URL: http://idaklo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0