just some blah blah

hört på torgstallet:
"jag skulle vilja beställa en thai-latte"

hade hejdå-fika för amanda som åker till thailand imorgon, knappt avis.. det var dock inte hon som beställde en thai-latte utan det var lina som ville ha en chai-latte men snubblade på tungan lite. annars så pratade vi om studenten som vi gör varje dag nu för tiden. drömmer om det också. taggisar gärnet! fest! woho!
fanny frågade idag om jag hade färgat håret. hade duschat. igen.

annars så skickade jag precis ett viktigt skolarbete som vi hållt på med sen innan jul och det känns helt jävla underbart! nu är det bara redovisning som gäller och den ska vi naila.

påminnelse till mig själv: MÅSTE sluta skrika ut fitta varje gång något går dåligt, det är inte okej.

you better check yo'self before you wreck yo'self

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0