i hope you don't mind

här sitter jag och min mössa och min gömda finne och väntar på att the sims late night ska laddas ner. borde inte börja spela ikväll för jag ska jobba imorgon men jag kommer inte kunna hålla mig!!

annars då? bra dag, idrott i simhallen så nu kliar hela min kropp sönder men det går bra ändå. fanns ingen kyckling kvar när vi åt så vi fick något som smakade som kokta köttbullar, man tycker ju att mattanterna borde spara lite till de som äter sist på dagen men nej på tinsgholm kör man försten till kvarn!
jäkla tur att vi fick fika på lektionen efter då..

har på mig ett par jeans idag som jag har på mig minst 2 gånger i veckan (favvojeansen), har haft dom sen i somras, pappa sa till mig innan "snygga byxor"
tack.

NU ÄR DET KLART!!!!!!!! hörs om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0