for the first time

idag har jag jobbat i 7.5 timmar med att pilla ihop små hål i twist&tango-kläder. hade blivit något fel så 2000 plagg hade fått hål i sig som går att pilla igen med fingrarna och detta ska jag syssla med i några timmar imorgon igen. mina tummar gör ont men vad gör man inte för lite pengar?

om ni köper en sån här klänning behöver ni inte vara rädda för att det är hål i iallafall, det har jag pillat igen!

the sims fungerade inte förresten... så jävla besviken. det går att starta spelet men när jag trycker på nytt spel och staden laddar så stängs hela spelet ner. någon som kan hjälpa? snälla!

borde egentligen sova men väntar på bb. lite skoj måste man väl få ha här i livet. har ett experiment på g också, ska sova med en inbakad fläta inatt. kan bli spännande att se resultatet på det.

nu ska jag göra oboy eller något annat och njuta av min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0