everything got out of control

var inte ledsna på mig, jag klarade faktiskt av listan ganska bra! sen åkte jag till lund och ville umgås med narre. och petter.

jag och petter dansade double dream hands för narre som en överraskning, finns film på narres facebook om ni vill se. mycket fin underhållning! vi har bestämt oss för att börja på cirkus och skita i att plugga, det vore väl något att se på?

sen så gjorde jag inte så mycket mer i lund faktiskt.. lagade lite mat, både god och äcklig, sov lite, kolla lite film, var lite på nova, var lite på ikea, gjorde inte projektarbete.

köpte en tygros till narre på valentinesday, sa "den vissnar inte som min kärlek för dig"
fick lägga till "inte vissnar alltså, vår kärlek"
hatar svenska språket

narre älskar däremot att leka med vårt språk.. jag och han låg och diskuterade något och jag sa
"men narre man gör inte så"
narre sa
"jo josse, nariMAN gör så"

jag älskar min roliga kille

älskar även att vi fick våra studentmössor idag, hatar att min är för stor
älskar att amanda är hemma, hatar att hon är brun
älskar att jag ska utomlands nästa vecka, hatar att det är till ett kallt land
älskar att jag kan hålla på i evigheter med detta....... nej för mycket text!

nu blir det dexter och sen big brother. HEJ, MAARTIN!

HILARIOUS

Kommentarer
Postat av: narre

fin!

2011-02-24 @ 16:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0