baby won't you come and take this pain away

OH MY GOD HON BLOGGAR tänker ni nu
iallafall elin, schur och camilla..

har hänt mycket sen sist må jag säga.. får väl börja med julsittningen dådå! den var skoj. god mat och jag fick en gigantiskt kortlek i julklapp som spreds ut över hela villan sen. förlåt du käre barlag som fick städa efteråt! men jag bad faktiskt inte om den, folk var däremot helt galna över att få kort av mig; "kan inte jag få hjärter ess?!?!" varför gillar alla hjärter ess så mycket?
jag, camilla och sofie hade tummisat på att alla skulle ut den kvällen. det var bara jag och sofie som höll det löftet. camilla är alltså inte att lita på när det kommer till tummen....
kom hem 5 och gick upp 9 typ. INTE pigg. sofie ringde och sa att vi fått lägenheten och det blev halleluja moment. hela den morgonen var asbra och jag har bara en sak att klaga på. men det klagandet är bara till för mina närmsta homies.

efter det åkte jag tåg och försökte att inte spy. älskar att åka tåg bakis! kom hem och bakade pepparkakor och spelade spel. sjukt roligt att spela "med andra ord" med fulla vuxna. fulla pappa drog till med ett as dåligt skämt som folk skrattade alldeles för mycket åt;
någon: "han sjöng att han vill ha en egen måne"
pappa: "josefin sjunger bara att hon vill ha en egen skåne"

på lördagen färgade emma mitt hår så nu är jag nöjd igen. på kvällen var det hotellet vilket var helt ok. gjorde inte så mycket annat hemma. umgicks med kompizzar.

träffade narre i tisdags när jag körde ner hans bil. hann umgås ett tag i ren josse&narre anda, nämligen ligga i sängen och inte göra någonting. blev svinsjuk så onsdageftermiddag-fredag har jag legat i min säng och kollat på vampire diaries. har kollat ikapp så nu får jag vänta tills januari eller februari på att se damon igen.. får se om jag klarar det eller inte. jag tror på inte.

i helgen har jag inte festat någonting. jag och camilla har kollat på idol och på eva och adam. nästa helg ska vi festa desto mer för då kommer min bästa vän hit och jag längtar ihjäl mig. vi ska julshoppa, äta på viggos, mysa, busa och ha massa skoj.

annars så har jag skola varje dag denna vecka. det har inte hänt sen i september. tufft studentliv waddapppp!

här kommer bilder för er som inte orkar läsa text. vet att det finns en del sådana här med!

adams finaste pepparkaka


gamle pappa försöker förklara något ord


olivers finaste frisyrskapande


sudden tappar tänder!!!


och sist men inte minst elin. bara för att bilden är så sjuuukt snygg!

adios amigos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men whatttafaakkk, sprid inte mina naked photos!!

2011-12-04 @ 21:41:57
Postat av: Amanda

Snart kommer jaaaag!

2011-12-05 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0