said I never thought I'd do it, never thought I'd do it

1.5 mille nu på temple run! MÅSTE slå en i min klass som har över 2 mille. helt insane om ni frågar mig. ska slå det innan veckan är slut om jag så måste göra det på föreläsningarna imorgon.

på tal om föreläsningar så var jag så jävla trött i morse, så HAR vi inte ens föreläsning för det har blivit fel i schemat. FUCK THAT SHIT. ska ha den klockan 8 på tisdag istället........ kommer vara kolsvart när jag går upp............ döda mig.....inte

imorgon ska jag jobba på villan igen och sofie och sandra (mina nyblivna sambos) ska komma och stötta mig <3 <3 <3 en rolig sak är att jag redan gillar min vår nya lägenhet och jag har inte ens sett den.

JUST DET höll på att glömma. idag bokade jag och några favvotjejer summerburst! FETT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0