and I don't ever ever want to grow up

nu har jag varit hemma i exakto en vecka. får väl säga lite vad som skett dådååå.. var i jönköping och köpte sista julklappen med lina, amanda och elin. bakade en jävla massa julgodis då alla mina vänner jobbade på dagarna. sen var det helt plötsligt julafton och den var mysig! narri kom och åt här på dagen. man kan ju tro att det var för att träffa mig men om jag ska vara ärlig så kom han nog för lite svensk hederlig julmat?

när vi kollade kalle anka försökte vi få min lilla kusin på 4 år att sitta still och kolla... gick inge bra...."men åååååh jag såg ju det här FÖRRA året" "jag har sett det här i 46år"

sen juldagen igår. förstår inte men varje gång alla tjejer förfestar tillsammans blir alla så jävla fulla, jäkla hets alltså!! men roligt var det minsann. inte så roligt 10 imorse, roligare vid 1!

jaha nehe nu håller dagmar på att härja hör jag. får väl sova på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0