2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag tog studenten, jag handlade på systemet, jag började plugga på högskola, jag flyttade hemifrån, jag tatuerade mig och jag tog ett svårare beslut än jag någonsin gjort innan.. 

Har du några nyårslöften?
nej, de hålls aldrig ändå. jag har ingen självdiciplin what so ever

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.. synd! vill gosa med en bebi

 

Vilka länder besökte du?
cypern, skottland, norge och knappt danmark. sjukt dåligt rese-år

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
27e maj och 14e september

Vad var din största framgång 2011?
att jag flyttade och började plugga


Största misstaget?

att jag inte tog vara på vissa stunder mer


Bästa köpet?

USA-resan jag och lina bokade förra veckan :D:D:D

 

Vad spenderade du mest pengar på?
USA-resan jag och lina bokade förra veckan :D:D:D

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
studenten gjorde mig glad, att få flytta och träffa camilla och sofie har gjort mig så sjukt glad!!

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
give me everything, levels, smoke weed everyday, somebody that i used to know, m.m.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
vissa stunder har jag varit så himla mycket gladare, medans jag vissa stunder varit så sjukt mycket ledsnare och argare och besviknare än någonsin innan


Vad önskar du att du gjort mer?
njutit!

 

Favoritprogram på TV?
kollar aldrig tv... men iallafall INTE sjunde himlen. spyr.på.dem.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
var med narre mestadels

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
som vanligt

 

Den bästa nya personen du träffade?

SOFIE OCH CAMILLA!!!!!!!!!!!!!!!

 

det var det året det


Kommentarer
Postat av: Sofie

Och jag är så sjukt glad över att ha träffat dig!!!

2011-12-29 @ 01:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0