vi festar i pettters rum på tornavägen 19d

tja tja! carro och jossera här! bloggar direkt live från nollningen. sitter hos petter och shottar mintu och absint! carro är svartvit i ansiktet och jag såg tidigare ut som en nörd. per är här men ska dra hem nu. här kommer några ord från petter:
KUK
hahaha kul ord och så. idag har jag klippt josseras toung... typ. i alla fall hennes pierCIVILING och det var nice! mina extrema pyssekunskaper gav jossera.horblogg.se ett nytt liv. hon kan nu frodas i helsingborgsdjugeln! alla älskar en hona med hål i toungan, INGen går säker, INGen går lugn! men livet går vidare och alla bajsar på sig.. // dha mastha has spokhen fho reeehal.
där kommer ord från figge (vi var ihop i sjuan)
BACON
nu ska jag äta pytt i pann
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0