she's a freak

 

 

axel ringde innan och jag dog lite.. av skratt. så. jävla. roligt!!

vad som händer i mitt liv sa du? jaa jag går väl i skolan, ska till lund på torsdag och det ska bli skön-t. i fredags var jag på bio och det var kul-t. speciellt när tjejen framför började skratta i en dead-serious scen. skakade i hela kroppen när jag inte försökte skratta högt! jaaaaaaa ja har aldrig varit med om nå liknande vettu!

nu håller jag på att planera ett crime här. seriösa grejer som gör att jag kanske kommer in på nation i lund. eller så kommer polisen och skjuter mig och sen knullar mig i kulhålet (INTE MINA ORD DET ÄR PETTERS!)

nu är det snart dags för bb och innan det ska jag göra mig redo för sängen. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0