you want a piece of me?

Du heter: Josefin Johansson
Smeknamn: josse, jossera, josé, josefinast, m.m.

Låt som när du är ledsen sörjer till: sörjer inte

Beroende av: sekundära eller primära behov? är beroende av narre, one tree hill, jean paul gaultier, mah homies, sudden, m.m.mm.m.m.m

Vad tror folk om dig? vet inte? berätta!

Stämmer det? återkommer med svar om någon berättar!

Vad får du oftast komplimanger för? my eyelashes, for a false lash effect

Hur imponerar man på dig? när man är grymt rolig+smart
Brukar du skratta för dig själv? ja! åt mig själv också heoh

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: gör det :)
Var bor du? vegby

Trivs du där? tjaaa.. hyffsat
Hur svarar du i mobilen? olika beroende på vem som ringer men oftast "hej"

Vem ringde du senast? mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag: "kom upp" mamma: "jag kollar på tv" jag: "vill du inte skypea med din syster hon saknar dig" mamma: "okej jag kommer"
Antal timmar sömn inatt: 7.30

Sov du ensam: ensam med mitt gosehjärta och min gosetshirt

Brukar du komma i tid: oftast
Hur känner du dig nu: soooo sick på allt politiksnack känner jag just nu

Vanligaste färg på dina kläder: svart eller grå

Vad tycker du om fötter: mina fötter är svinbra att ha

Vad saknar du: Ios!!!! att kunna sova jämte narre när jag vill, att kunna gå barbent, att vara barn..

Hade du en bra kväll igår: grym spelkväll i korridoren till höger (sett från hissen) på 5e våningen i D-huset på delphi! mindre roligt att köra bil i 2.5h. speciellt när gpsen tar mig ut i skogen..

Favorit dryck på morgonen: MULTI!!! fast ska sluta dricka det nu.. mycket socker enligt narre och enligt narre och petter gör socker mig speedad. jag vet inte vad dom talar om!
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar: allt mellan 8 och 12.

Är du blyg? inte så mycket nu för tiden
Sysslar du med någon idrott: nej jag gymmar och går på pass.. mycket tuffare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja.. tror kärlek måste växa sig fram. förälskad kan man bli vid första ögonblicket, vid 123512310313432e kan kärleken ha växt sig så stor att man ibland inte vet vart man ska ta vägen!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: k-nulla b-rudar

Är du nöjd med ditt liv: jovars, synd att klaga.

Är du bortskämd: ibland
Vad gör du i morgon: skola, scones med världens bästa andrea, träning, plugg

Vad är det värsta du vet? när folk rättar mig! JAG HAR ALLTID RÄTT!!!! (oj, där hade jag fel)

Har du bra vänner och äkta vänskap? eeeeeh a

Vad är det finaste du fått? inte en provdykning för 2 som jag tar med povel på iallafall., fick en väldigt fin dikt en gång!
En speciell dag du minns: svårt att välja.. men min 18årsdag var en väldigt speciell och fin dag!

Du samlar på: ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: johan robertson
När grät du senast: yesterday, all my troubles seem so far away! nej men kom kanske 1 eller 2 tårar så grät inte for real. det var nog förra veckan.. hehee hormoner asså!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: tagit med några kära på semester och köpt några saker jag vill ha och skulle även sparat några tusingar

Vill du gifta dig: yes sir
Vill du ha barn: vill ha barn men vill inte klämma ut dom.. *rädd*

Är du musikalisk? OM jag är

Vad dricker du helst när du är törstig: multi, oboy eller saft.. mitt mål är att det ska stå vatten här om nån månad

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaaaaaa... hormoner assååå

Biter du på naglarna: ibland.. blir gaolen


Kommentarer
Postat av: narre

"Är du musikalisk? OM jag är"... sen slutade jag läsa!

2010-09-20 @ 23:40:12
Postat av: josse

men då läste du nästan hela! jag är stolt <3

2010-09-21 @ 08:09:11
URL: http://jossera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0