take your life with cocaine

måste bara ta upp en sak som stör mig något så ENORMT mycket.. ALLA i princip ALLA storbloggare har problem att stava till ända och enda och ändast och endast och endå och ändå. finns inte ens något som heter endå... samma med sätt och sett? hur svårt kan det vara? vad tänker dom med? vad vill dom mig? vill dom provocera? dom lyckas för jag blir så sjukt arg.

nu ska jag gå enda ner till köket för att äta en tacogratäng.. det är i stort sätt min favoritmat. finns bara ett ända sett att göra den på och det är ändast min mamma som kan.

titta här vilka snygga tjejer! snyggaste jag sätt!

Kommentarer
Postat av: narre

tror det är jag som gjort dig skadad

2010-09-10 @ 19:09:14
Postat av: jennifer

endast...

2010-09-15 @ 11:27:30
Postat av: jennifer

enda...



2010-09-15 @ 11:27:52
Postat av: josse

jennifer jag hoppas att du förstår att det sista jag skrev har jag skrivit fel på ALLA! det var liksom meningen..

2010-09-16 @ 10:12:27
URL: http://jossera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0