just run away from my mind

klockan är 14.27 på en lördag. om detta hade varit vilken lördag som helst så hade jag fortfarande legat i sängen, under täcket, med datorn, med rullgardinen nere. men idag har jag redan hunnit med att vara på kalas, städat rummet OCH duschat! herre o herre vad flinkt!

nu ligger jag dock i sängen, fast på påslakanet(!) med rullgardinen uppe(!) och väntar på att nariman emamian shiraz skall anlända till vegby. vi ska pussas lite och jag vill gå på fotboll. sen ska jag vara med lina och elin medans våra pojkvänner är på fest.. (vi vill inte vara med varandra egentligen) vi ska äta god mat och gott godis för jag får äta godis på lördagar.

kom nu <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Mahahah min favvobild

2010-09-04 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0