just a small town girl

ska berätta lite för er om lund, ni som gillar att läsa om my life. ska ta det kortfattat.

onsdag: kom dit, åt lax, såg idol, sov
torsdag: sparkade narre ur sängen så han kom till skolan, gjorde klart svenskan, kollade one tree hill, 90210 och gossip girl, narre kom hem och vi åkte och hämtade petter och åkte till nova där killarna köpte kavajer och grejer, åt max, kollade idol, sov
fredag: gjorde klart filosofin, gjorde flygande jakob, gick på revy (faaan vad jag vill plugga på lth!!!!!), missade idol, kollade en film med jim carrey, sov
lördag: kollade på det missade idol, gjorde bakisfrukost åt petter och figge, åkte till nova och gick runt på elgiganten och media markt i vad som kändes som flera timmar, gjorde spagetti och köttfärsås, började kolla på starwars 4, sov
söndag: frukost på sängen, kolla klart på starwars, städa, speleftermiddag/kväll med narres korre, åka hem :'(

jag älskar lund, jag älskar narre, jag älskar att sova så det ska jag göra nu.. eller snart.

Kommentarer
Postat av: narre

härliga dagar!!<33

2010-09-20 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0