jag blir så blind, jag blir som stum

på fredag blir det fläskkotlett! nej det blir tacogratäng. snart faktiskt. sen ska jag på bio med några mystjejer! igår var jag på bio också.. bio hela veckan! inception var i vilket fall grym, underbar, bäst, fantastisk! fast sen älskar ju jag drömmar också. får aldrig berätta mina drömmar för narre :(

engelskan inställd idag=jag behövde inte hålla mitt underbara tal. dagen har gått fort iallafall. SKÖÖNT
ikväll kommer feffe hem och vi kanske ska till liseberg imorgon *hoppashoppas* lär bli kallt men lär bli skoj. sen blir det kräftskiva med kära tjocka släkten och sen hotellet!
pappa kokade våra kräftor igår och en var seriöst lika stor som en hummer!! den ska jag brottas för. annars så funkar det alltid att gråta.

http://www.expressen.se/1.242377

om dom tyckte den kräftan var stor skulle dom se våran! seriöst större!! ska be pappa kontakta expressen och bli kändis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0