I wanna know your name

uteblivet bloggande idag pga ont i armen... ne skoja bara! men det kunde vara så för jag och amanda har sprutat in 530 kronor i våra armar. VARFÖR är det så dyrt med vaccin?

annars då? skolan idag var boring. men imorgon blir det mer boring då komunpolitikerna kommer till skolan och vi ska debattera med dom i 4 timmar.. till detta hör att jag är så ointresserad av politik som det bara går att bli. ska inte ens rösta! eller jo blankt men bara för att min mamma insisterar..

läget med mig då? hostig men levande! ska gymma med min vän 7r sen. vi ska promenera i 40 min och snacka gossip! sånt som vi två är bra på hehihi

nu må jeg gå og ta på mig träningskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0