I can only tell you what it feels like


modebloggarn! så såg jag iallafall ut igår på kräftskivan med underbara släkten ♥ ursäkta röran i bakgrunden haha.

det var iallafall väldigt roligt igår. vi hade 9kamp och mitt lag vann såklart! jag var bäst på att äta godis och vara blind, per var bäst på att kasta stövel men sämst på att kicka, farfar var bra på att snickra, pappa var sämst på att spotta napp och agneta var sämst på irländsk julafton. men tillsammans tog vi dom minsann!

här spottar emil napp och tror han är bra..
efter lekarna så åt högg vi in på våra kräftor och vår familj drog tandpetare som tävling om att få den största kräftan. vem vann om inte jag?? LYCKA!!!

sen började det roliga när anna tog vår kamera och alla skulle ta varsinn grimas-bild. ni får se dom lite mildare korten. resten är inte till för allmänheten tro mig! ni ska bara se bilderna på farfar hahah..

vid kvart över elva drog jag till hotellet men jag hade så ont i huvudet så åkte hem ganska tidigt! men hann iallafall träffa lite roligt folk :) det var en bra kväll helt enkelt och det bästa av allt: INTE BAKIS IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0