dum av dig

jag har fan inte tid att blogga idag! måste göra min hemuppgift i matte. gotta love matte C! kan gå igenom dagen snabbt:

• politikskit i 4 timmar i skolan. dom debatterade inte ens! jag blev inte ett dugg klokare på vad jag ska rösta på så det får fan bli blankt!
• afrodans på onyx med massa b-rudar
• armträning på onyx
• äta mat
• matte (där vi är nu)

nu ska jag återgå till "för vilka värden på x är uttrycken inte definerade"
NARRE VART ÄR DU NÄR JAG BEHÖVER DIG??? SVARA PÅ DIN TELEFON!!!
känner mig ungefär såhär smart:

Kommentarer
Postat av: nastasjanas

du kan fan skriva skönast i världen, haha

2010-09-04 @ 09:58:56
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0