don't you worry cause i'm gonna have a real good time

imorgon ska jag, pappa, amanda och amandas pappa på bio. känns lite som att vi är 5 år igen och våra pappor vill få med oss på något kul. fast den här gången är det precis tvärt om, nu är det vi som får dra ut gubbarna istället!
amanda kommer du ihåg när du, jag och våra pappor var ute och åkte med eran båt när vi var små? det var mysigt.. jag saknar att vara liten..

det blev gym. amanda lindskog lovade att ta med sig ios-skivan bara jag kom och gymmade. tror ni att hon kom? NEJ. fast jag har förlåtit henne för det var pärs fel.

har kollat idol och sex and the city. jag hejar på olle och alice och jag vill gifta mig med anders bagge för han kan vara den roligaste. nu ska jag se lite mer sex and the city. såg precis när samantha säger "i love you too richard, but i love me more", det är ett av de bästa citaten i hela serien!http://snarkerati.com/movie-news/files/2007/12/sex-and-the-city-main.jpg

Kommentarer
Postat av: nastasja

SV: Den var mysig och sådär skön så man satt och skrattade gott ;) Vad tyckte du om Inception? :)

2010-09-10 @ 18:01:11
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0