but my time would be wasted

jaha, hade som befarat väldigt ont i benen idag, men gå det kunde jag! blev dock värre under kvällsingen så nu är det knappt att jag kan komma ur sängen.. så tur att jag inte behöver det då.

har även ont i magen över allt jag behöver göra.. psykologiprov på fredag, marknadsföringsprov nästa tisdag, matteprov nästa torsdag, engelskasaker till nästa vecka, plugga ord till högskoleprovet, komma på en problemsformulering och skriva tidsplan till projektarbetet osvosvosvosv. gotta love school

dessutom är det deeeeen tiden nu med..  humörsvängningar, I LOVE YOU ♥

sen att man läser om den fria viljan och att ingen kan tvinga en till saker inom psykologin gör inte saken bättre.. jag blir fan tvingad av mitt samvete!! (som vi också läser om men whatevah)

känner att jag behöver sova och drömma en bra dröm! inatt var jag gravid och skulle föda och precis när jag skulle det så var jag inte gravid längre, synd. inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0