and i want it back

sitter i skolan och väntar på att hafner ska sluta! denna dagen var nog den ovärdaste.. imorse tänkte jag att jag inte orkade ha 4h hål idag så jag tog en sovmorgon och skippade filosofin, åkte hit vid 1 för engelska men det visar sig att jag inte har engelska så nu blev jag ägd.. karma is a bitch?
får väl vara lite duktig när jag kommer hem istället och räkna lite mattematik som jag är så duktig på. sen blir det kanske gym kanske inte.. time will tell!

nu skrev haffe att dom är klara om 5 min! gotta go.


saknar ios varje dag...

Kommentarer
Postat av: narre

tycker du har rätt inställning i att karma gör dig ont när den gör att lektionen är inställd! det stavas dessutom matematik >_<

2010-09-08 @ 22:47:32
Postat av: Josse

älskling, jag vet att det stavas matematik.. skrev mattematik med flit! så väl borde du känna mig :)

2010-09-08 @ 23:11:55
URL: http://jossera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0