you let me longing for you

nu har jag kommit hem från turkiet. det var skönt där men lite för lite sol imo. körde vattenskoter och såg en sköldpadda på samma gång! det är det inte många som får göra.. (eller?)
hade träningsvärk i armarna i 3 dagar efter vattenskotern, görgött.

har även varit ute i borås för första gången sen jag blev myndig, det tog bara 1 år och 2 månader. skoj var det iallafall men roligast var bakisdagen efter = filmen jag la upp på face! tror ni vet vad jag snackar om.

och ännu en sak jag gjort i mitt liv är att klippa klipp till iosfilmen som alla tjejer tjatar på mig om. DEN KOMMER NÄR DEN KOMMER OKEJ? var bara 2 månader sen vi kom hem, chilla... shieeeeeeeet!

imorgon är jag ledig men ska in på möte för modevisningen för jag anstränger mig.

så det.


just a normal day in my life, chilling with a monkey on my head.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå modevisning? Ska du hjälpa till på FÖRETAGSmodevisningen?

2010-10-19 @ 19:04:09
Postat av: narre

stort att vara anonym!

2010-10-20 @ 07:29:21
Postat av: Anonyma Amanda

Tack Narris :)

2010-10-20 @ 18:04:11
Postat av: narre

cuttar dig!

2010-10-20 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0