I wanna do bad things with you

"ska precis krypa ner under mitt mysiga täcke med en bok och lite tända ljus innan jag somnar!" KLYSCHA

så skulle det kunna vara i mitt hus just nu, men så är det inte, för nu är det såhär att jag ska lägga mig i min säng och läsa en bok som behöver vara färdigläst innan måndag helst och nej, jag har inte börjat. jag har även ett tänt ljus i en ljuslykta på mitt bord jämte sängen men det är endast för att mamma satte det där. istället för att kolla på modern family eller sex and the city som jag egentligen vill göra nu när jag är ledig imorgon och allt så måste jag alltså läsa.

grattis er som älskar att läsa! ni borde ha det mycket lättare i skolan. jag älskar att läsa twilight and thats that.

sen att jag läser onaturligt snabbt är en annan femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0