a lover who wants to be there


här är jag! jag har färgat håret. mitt ansikte var facegulash så det fick inte vara med (HAHA)

har inte hunnit blogga i veckan. har haft 2 prov så pluggat hela tiden i princip. igår var jag på tjejkväll i stan också med mina b-rudar. köpte några örhängen och ett balsam. åt på coco och det var gott! kanske inte går i konkurs om 8 månader. we'll see
har även hunnit ta en till spruta i armen.
hon träffade en nerv och en blodådra.
det började blöda massor.
jag har fortfarande lite ont i armen.
fail.

inatt ska jag tjäna pengar!! dom ringde i veckan och jag kunde inte tacka nej så nu fick jag hoppa mösa.. ska bli lite kul att träffa mina gamlingar igen fast ändå inte.. NÅVÄL.

snart kommer mina norska älsklingar så jag ska snart förbereda mig mentalt på kaos i vårt hus de närmsta dagarna. better get going then!

Kommentarer
Postat av: narre

snygg

2010-10-01 @ 20:05:09
Postat av: Ida

facegualsh <3

2010-10-01 @ 21:03:10
URL: http://idaklo.blogg.se/
Postat av: Ida

facegualsh <3

2010-10-01 @ 21:03:21
URL: http://idaklo.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHA Österikare!

2010-10-01 @ 21:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0