you're so fine you blow my mind

studiedag idag och jag borde göra det studiedagar är till för. istället sitter jag är och klipper och klistrar och har mig! allt för mina vänner!

snöstorm ute med, gör att jag saknar ios gånger 1000000 och nej det kommer aldrig bli tjatigt att prata om ios för det var bäst!

svenskagrej
filosofifördjupningsinlämning
plugga filosofiprov
plugga matteprov
projektarbete
kolla balklänning
boka tågbiljetter
kolla upp lite julklappar
träna
laga mat
boka biobiljetter
städa
ett blandalbum på face

3 alternativt 4 saker av detta kommer jag att göra idag (borde göra allt). om ni kan gissar rätt på vilka så får ni en gosekram.

min stjärna, kom och hjälp mig med filmen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer snaaart! :D har du matteprov snart?? för det har jag imorgon och då kan vi ju öva lite på det med :)

2010-11-23 @ 17:26:04
Postat av: elolinonjojorormomhohagoge

blandalbum på face, boka biobillisar och laga mat, får ja en kram för de? :D

2010-11-23 @ 18:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0